Totalita opět na scéně
Poslední squat v praze skončil. Policie v součinnosti s hasiči a bezpečnostní agenturou vylifrovali feťáky, hlásící se k anarchismu a mnohým lidem se chce tleskat. Tleskat chtějí i mnozí z nás, Nacionálních Socialistů. Konečně je hrozba anarchismu zažehnána, navíc v tom domě bydleli neprávem – vždyť neplatili, nepracovali, jsou to nevzdělanci a hlavně všichni smaží!
Zřejmě s námi mnozí nebudou souhlasit, když řekneme, že s tímto vyklizením nesouhlasíme. Zkusíme zde vyložit náš náhled na věc a snad trochu přispějeme do diskuse, která se kolem celé záležitosti rozjela.
Samozřejmě s anarchisty nesouhlasíme co se týče ideového zázemí – jejich „lék“ na nemoc jménem kapitalismus je nesprávný asi jako kapky do očí aplikované na rakovinný nádor – nelze však přehlédnout, že zde byl proveden další totalitní krok Systému na cestě k absolutní moci, resp. zprostředkování absolutní moci židům atd.
Prý tomuto kroku napomohla petice studentů z vedlejších kolejí – prý jsou neustále rušeni hlukem anarchistů a hrozí i infekce a kdovíco ještě. Jen těžko si lze představit slušné a skromné studenty, jimž se třesou okna kvůli křepčícím mládežníkům s pomatenými názory. Studenti sami se hlučné zábavě rádi oddávají a tvrdit opak znamená dopouštět se lži. Mají snad tedy studenti monopol na hlučnou zábavu a nikomu jinému ji nechtějí dopřát? Možné to je. Ohledně bordelu kolem Milady, pobíhajících psů a hrozby infekce nemůžeme říci nic konkrétního – mezi anarchisty se nepohybujeme (ještě toho trochu!) a tudíž je možné, že se takové věci dějí i když… Podle některých zdrojů jsou fotografie pořízené z okolí Milady foceny až během a po zásahu – pokud policie postupovala šetrně jako v případě našich zatčených kamarádů, je možné, že ten bordel přinejmenším zvětšila. Skutečně fotografie staršího data z okolí Milady nepořádek neukazují (či lépe řečeno ukazují mnohem menší). Zdá se tedy, že opět systém využívá účelové manipulace s infomačními materiály, aby v očích veřejnosti ukázal údajnou správnost zásahu. Kamarádi, neznáme náhodou velice dobře podobné postupy, většinou namířené proti nám?
Za zmínku stojí i lhaní ohledně napadení sanitky – prý po ní začali sympatisanti squatterů házet kameny a lahve. Dle mimomainstreamových zdrojů došlo k potyčce až s příjezdem jednoho policejního vozu – to bylo (prý) až po odjezdu sanitky, jíž nikdo v pohybu nebránil. Je potřeba ještě komentovat práci Systému?
Aby toho nebylo málo, dům, který léta nebyl zanesen v katastru nemovitostí, na čemž byla stavěna argumentace squatterů, se náhle v onom katastru zničeho nic objevil – bez jakýchkoliv náležitostí daných zákonem (kolaudace, památkáři – jde o dům z 30. let). Jak je toto možné? Podle všeho se na tuto skutečnost pořádně podívají právníci squatterů (ovšem kde na ty právníky naši alternativci berou, to je otázka sama o sobě). Lze očekávat, že postup Systému se opět zhroutí jako dům z karet. Po kolikáté již?
Zdánlivě záhadným se zdá rozhodutí majitele (Ústav pro Informace ve vzdělávání), který s domem nechce mít nic společného a chce se jej co nejdříve zbavit. Nuže opět se tu rýsuje zcela opuštěný a chátrající dům – kdoví jak dlouho ještě opuštěn bude než jej nový majitel zbourá a vystaví tam… třeba supermarket nebo jinou synagogu konzumu. Jisté je, že si zde slavný ÚIV připravuje prostor pro machinace s pozemkem a těžkou těžbu peněz, čemuž dnešní Systém velmi rád nahrává. Nádor kapitalismu se opět o něco rozroste.
Naproti tomu některé myšlenky squattingu mají něco do sebe. Je pravdou (a s tím snad souhlasíme všichni), že peníze dnes ovládají naše životy s až arogantní suverenitou – kdo si může koupit byt? Málokdo. Proto systém vynalezl důležitý článek v zotročování a vydírání lidí – hypotéky. Nechť si někdo koupí byt a pak jej splácí 30 let – kupec se zaváže židovskému molochu a pracuje pro něj. Bojí se totiž o byt přijít kvůli nazaplacení splátky – bydlení je pro člověka jedna ze základních životních potřeb – a tak se i v práci raději stáhne do své ulity a bude poslouchat i ty nejabsurdnější požadavky zaměstnavatele, jen aby nepřišel o výdělek a schopnost cpát bance do chřtánu výsledky své práce… S nemovitostmi je denodenně prováděn byznys za desítky milionů, pakují se na něm všelijaké existence a zájmové kruhy. Kdo na tom tratí nejvíce? Ano – pracující člověk, který je kapitalismem degradován na výrobní jednotku. Proto jsou plně pochopitelné a ospravedlnitelné pokusy o osvobození se od systému.
Součástí osvobození může být i právě obsazení opuštěného domu, který chátrá a stává se výsměchem všem hypotékou zatíženým lidem. Obsadí-li takový dům několik rodin – významně jim to pomůže s rozpočtem, vytvoří to pojítko mezi ostatními rodinami a napomůže zlidštění lidského života v dnešní době. V ideálním případě. Toto ospravedlnění lze brát u normálních lidí, otázkou zůstává, zda to takto funguje i u těch punkáčů a dreadařů kteří se tou svou „alternativou“ dostávají do úplně jiné reality a ztrácejí zcela očividně jakoukoliv soudnost a potenciál tvorby nové společnosti v budoucnu.
Pokud se však všichni tak rádi oháníme zákony, které jsou squattery porušovány, měli bychom se zamyslet nad tím, zda jsou všechny zákony správné a spravedlivé. Je správný stav, kdy vše nahrává spekulantům rozličného druhu, kdy zákony ospravedlňují postihy na základě ideové příslušnosti apod.? Je v pořádku, když stát nedokáže či odmítá svému národu (kterého je údajně zosobněnou vůlí) dát důstojnou práci, zajistit bydlení, uspokojit všechny základní potřeby a dovolit svobodný projev a přístup k informacím?
Případ s Miladou je jen dalším okatým představením pro „lid“, kdy nám Systém říká: „nedovolíme žádné bezpráví a zákony jsou pro všechny stejné (jen vzpomeňte jak jsme zatkli ty nejhorší neonacisty!) – dohlédneme na jejich dodržování!“. Že je to jen ubohé bití se v prsa, které zakrývá naprostou neschopnost Systému dát lidem klid, důstojnost a pořádek, je více než zřejmé. Samozřejmě by se mnohem více rozepisovalo, kdyby těmi vystěhovanými byli Nacionální Socialisté, perzekuce by byla ještě bezohlednější a rozhodně by Kocáb nevyjednával „nové ubytování pro alternativce“. Tím je mimoděk ukázáno, že anarchisté dnes slouží jako pozlátko tzv. demokracie: dovolí totiž i různé údajné subkultury. Je tím dáno najevo, že pokud anarchisté nebudou překážet zájmům kapitalistů, budou nejen tolerováni, ale i podporováni. Čili nyní lidem Systém na jednu stranu ukázal jak zamete s „bezprizorními“ živly a na stranu druhou (díky užitečnému idiotu Kocábovi) stále zachovává zdání pestrosti demokratické společnosti pro iluzi svobody.
Nenechme se, kamarádi, zlákat oficiální propagandou a většinovým názorem, který ve squattingu vidí jen příživnictví a tuto vizi úspěšně vnutil nám, svým otrokům, kteří jsou svázáni mnoha chimérami dneška. My, Nacionální Socialisté, známe dobře praktiky vládních kruhů, které s pomocí vykonstruovaných obvinění způsobily mnohé osobní tragedie mnohým našim lidem. Raději ať prázdný dům osídlí parta, byť poblázněných, punkerů, než aby na daném místě vyrostl další článek molochova řetězu. Systém nechce dovolit nic, z čeho nemá přímý užitek.
Nevoláme po podpoře squatterů ani náhodou – pro nás jsou tito anarchisté ideovými rivaly (byť jsou jako hnutí zcela neškodní) se zcela zcestnými ideály, ale uchovejme si odstup – totalita začíná pomalu požírat i ty, díky nimž si hraje na svobodný režim a blíží se tak ke svému cíli: absolutní moci, ničím nesvázané. Budeme my, Nacionální Socialisté, konzumovat mainstreamovou propagandu a tleskat vyhnání party blbců na ulici, nebo vyvodíme závěry z další represe vůči všemu co není přesně podle linek dnešní židokracie?
This entry was posted on červenec 1, 2009 at 7:32 pm and is filed under tématicky volné texty s tagy Milada, nacionální socialismus, Squat, squatting, totalita, židokracie. Můžete sledovat všechny odpovědi na tento příspěvek přes kanál RSS 2.0 Můžete zanechat ioivěď, nebo zpětný odkazz vašich stránek.
červenec 1, 2009 na 9:42 pm
V mnohom suhlasim… tiez som za slobodny priestor na prezentaciu idealov, ale taky brloh ako Milada za neho nepovazujem. Moj pohlad http://poznanie.wordpress.com/2009/07/01/vypratanie-squatu-milada/
červenec 2, 2009 na 9:20 dop.
najlepsie jak sa furt vychvaluju ze obsadime dom a ho opravujeme a bla bla a po tolkych rokoch hentaky chliev som myslel ze tam maju plavajuce podlahy a hentaky mrdnik,ani pixlu primalexu a vymalovat si nevedia obycajny fetacky brloh
červenec 3, 2009 na 5:06 dop.
Takže ta príma cikánská family ve Vítkově vlastně taky svým způsobem kontrovala dnešní spekulativní bankovní politice….
Oni tam totiž anarchisti chtěli vytvořit důstojný domov pro své manželky a děti…
A ty hovna všude po okolí rozházeli taky policajti..
Pokud chci bydlet pohromadě s mnoha jinými – stejně smýšlejícími – nebyl by zas takový problém (za své prací naspořené peníze) si nějaké obydlí dohromady zakoupit,nebo postavit..Sice ne prvorepublikovou vilu,ale někde za Prahou nějaký statek,který svou pílí a zručností dám s přáteli do pořádku…
Co??!! Práce??!!
Podle Tvého pohledu – nesouhlas s konzumním kapitalismem – můžeme také pochopit – jdu do krámu a vezmu si co potřebuji,platit nemusím,v autobuse lístek taky platit nebudu a alternativně se svezu grátis atd…
Takhle to asi nepujde.Pokud nedokáží pochopit,kdo a co je skutečným strůjcem tohoto systému a proti skutečným odpůrcům naopak pod jeho ochranou otevřeně vystupovat,tak ať si ho užijí do sytosti!!!
A vzhledem k tomu,že víme,jak vypadali ostatní squaty,není proč se domnívat,že zrovna tenhle byl synonymem čistoty,pořádku a poklidného soužití..
Nezačínáš se zabarvovat zlehka do ruda?
červenec 3, 2009 na 8:14 dop.
No tedy Kostroune, od tebe bych obvinění ze zabarvení do ruda nečekal!
Těch squatterů se nezastáváme ani náhodou, jen jsme mimo jiné vypíchli, že na myšlence squatingu jsou zajímavé a obhajitelné prvky. Systém nás otročí a lze chápat různé pokusy o osvobození se. Na nás, pracujících lidech systém stojí a pokud by se mu vzepřeli všichni – měli bychom de Nacionální Socialismus velice rychle.
To že ti “milaďáci” údajně všude káleli, hlučeli a ohrožovali ostatní obyvatele, na věci nic nemění – myšlenka je stále zajímavá. Jinak k myšlence komunit jsme se na našich stránkách také vyjádřili takže to netřeba více rozebírat.
Mimochodem např. mnozí NS grafiťáci obhajují stříkání na metra a další, systému patřící věci – je to prakticky ze stejné škatulky, jako případné rozhodnutí se neplatit jízdenku v MHD – notabene to mnozí také praktikují.
A s těmi cigoši: to je zcela nesrovnatelné. Oni nic neprovádějí jako politický protest, to je snad jasné. Oni to mají jako jedinou možnost, jíž jsou schopni – jsou to nemakačenkové, to všichni víme.
V kostce: to jak squaty vypadají dnes neznamená, že je to zavrženíhodná myšlenka.
A mentoreX – v itálii NS squaty jsou.
červenec 3, 2009 na 10:59 dop.
Osobně si myslím, že oběma Vaším názorům rozumím a docela i s oběma souhlasím. V první řadě je tu už ten fakt, co naznačil Kostroun. Pokud jich tam bydlelo 20, a jak říkají samí pracující, koupit si nějaké starší obydlí, pracovat na něm, šetřit atd, není problém a v tolika lidech se to obejde i bez půjček a stavebních firem. Bydlíš potom legálně (jesli je smyslem squatingu pravý opak, pak se omlouvám) a pracuješ na “svoje”. Jinak článek jsem pochopil tak, že se redakce rozhodně nezastávala obyvatel Milady, jež skutečně nejspíš budou lempli jako vyšití, nýbrž poukazovala na možnou politickou objednávku a určité zajímavosti ve squatingu. V podstatě to už bylo řečeno.
P.S. NS grafitami Kostrounovi raděj vůbec neargumentujte, je to zarytý odpůrce těchto propagandistických mechanismů a mohl by se rozlítit mnohem víc (osobní zkušenost)
červenec 3, 2009 na 11:53 dop.
K těm NS grafitům. Někde jsem četl že se bude stříkat po volných plochách či na objektech kde to nebude vadit (opuštěné domy atd.) NO jenže já už jsem viděl fotky počmáranejch vlaků což se mi teda ani za mák nelíbilo. Jinak článek asi chce poukázat na policejní represy a na praktiky systému. Jinak kluci z redakce vaše články mi dávaj zabrat
ja milovník řízku, pátečního piva a antisquater
červenec 3, 2009 na 12:04 pm
Jo to je možný, nicméně to se tady teď neřeší..
červenec 3, 2009 na 7:18 dop.
no nene, do dvou let tu máme NS squat ??
)
červenec 3, 2009 na 10:29 dop.
Neřekl bych ani tak NS squat, nýbž NS společenství pár rodin v jednom domě udržující ideály v podstatě národního socialismu.
červenec 3, 2009 na 9:52 dop.
jj a budu tam plavajuce podlahy a posilka a ine veci na ktore vy sa nezmozete ani za 10 rokov somraci plesnivy
červenec 3, 2009 na 12:18 pm
Tenhle článek mě fakt zklamal. Ještě tu špínu obhajujte. Podle mně neexistuje omluva pro fetující a nepracující asociáli. A co se týče Squattingu, nemá v NS hnutí co dělat, je to projev asociálů, od kterých se celé NS hnutí distancuje. Dovede si z vás někdo představit člověka, který na demonstraci drží vlajku, nebo promlouvá k davu a motivuje ho, a večer se jde uložit do nějaké zříceniny. Chcete hnutí na úrovni špinavců z Romper stomperu? Já teda NE!!!
červenec 3, 2009 na 1:20 pm
Ale vždyť my se jich nezastáváme. Článkem jsme se jen snažili narušit černobílé nadšení ze zákroku systému. Nadáváme neustále na to jak se chová totalitně, když jde o nás, ale pak ihned obracíme, jakmile je zakročeno stejně či podobně proti našim protivníkům. To je chyba – Systém naše problémy nikdy nevyřeší – vyřešíme je my, revolucí. A tleskat fízlovi, který nyní vykopává špinavce, smažky a kdoví koho ještě, a před nedávnem rozháněl naše koncerty, prohledával naše domovy apod. – není to k zamyšlení?
A další věcí, kterou bychom si měli uvědomit je, že squatting, který je dnes vidět, je squatting rudočerných hord. Případná okupace prázdného (nejlépe systémem vlastněného) domu je politický akt. Pokud to do hnutí nepatří (notabene kdo určuje co patří?), tak nemusíme dělat ani demonstrace, protože ten kravál a narušení dopravy, ty náklady co daňoví poplatníci uhradí…
červenec 3, 2009 na 1:21 pm
Jinak tedy ke squattingu nevyzýváme. Svobodné komunity se dají dělat i jinak.
červenec 3, 2009 na 1:36 pm
H8edgereich,Averoes – Spraye nebrat!!
červenec 3, 2009 na 8:31 pm
To je to co mi v našeho hnutí vadí ten širší náhled na problém. Smažky nemůžu ani cítit. Ale radovat se s toho že systém zase o něco utáhl šrouby nemůžu ,nebyla to akce proti nějakým fetkám (proč k tomu nedošlo dřív ) ale jenom hra pro veřejnost ” včera nácky dnes levota “. Já sqautting neuznávám řešení je komunita kdy budovy patří těm kteří jsou součástí.
červenec 4, 2009 na 1:02 dop.
No jasně…kdysi to na vesnicích fungovalo tak že 2-3 rodiny měli půdu a na ní společně pracovali, měli tam svoje domy apod.
v podstatě odpověď http://h8edgereich.wordpress.com/2009/03/04/nacionalni-socialismus-komunity/
squad v podání rudočerných je opravdu nepřijatelný a nikdo k němu nikdy nevyzíval(nebo o tom aspoň nevím). Musíme si položit otázku co to ten squad vlastně je? Vzít si – ukrást budou mi příjde docela na nic. Proto je potřeba dávat bacha na pojmy squad a komunita to je dost velký rozdíl. Jo ale kdyby si pár rodin koupilo statek někde v horách a tam žili – odkaz výše, tak v tom nevidím žádný problém. Radši si pěstovat zeleninu sám než kupovat v židovských supermarketech a tím je defacto podporovat (samozřejmě v rámci možností). Tím se stát soběstačným – v rámci možností jak jen to jde.
červenec 6, 2009 na 4:58 dop.
Zcela nesouhlasím a osazenstvo Milady by mělo dostat prostor tak maximálně na Olšanech.
červenec 6, 2009 na 12:37 pm
…rika prasatko, ktere mocilo do odpadkovych kosu ve skole a jeste se tim chlubilo. Skvele.
červenec 6, 2009 na 12:23 pm
taktez nesouhlas, dokud tu existuje Janov, Chanov, Cejl apod tak tu o stejne kvalitni alternativni kulturu neni nouze. Kdyz squatting, tak po vzoru CasaPound Italia, to je uplne jina kava
červenec 6, 2009 na 6:05 pm
CasaPound je komunita, ne squat, to je opravdu uplně jiná káva a měl jsem tu čest zde na víkend pobýt. Jednoduše – štýl
červenec 6, 2009 na 8:45 pm
a ten “skinhouse” na Via Napoleone III ma nejake konkretni pojmenovani? ja myslel ze podle toho se to jmenuje Casapound
http://tbn1.google.com/images?q=tbn:z7cNEGJR0ipz3M:http://www.noreporter.org/imgArticoli/casapound1011.jpg
červenec 7, 2009 na 7:04 dop.
s fízly je potřeba počítat v každém systému,nevidím nic špatného na tom, když někdo schválí jejich zásah proti squaterům, to by jsme mohli flusat na fízly i za to že chytnou zloděje aut, ostatně já jejich zásah neschvaluji, byl prakticky nulový narozdíl od megaaktivity při potírání pravicového extremismu
to jak někdo dům nabyl je jiná věc a to mají řešit zákony a justice, možná jsou špatné a je potřeba je změnit (což se squatingem nestane)
a na závěr, co má být toto, další ideologická výpůjčka od komunistů?:
je v pořádku, když stát nedokáže či odmítá svému národu (kterého je údajně zosobněnou vůlí) dát důstojnou práci, zajistit bydlení, uspokojit všechny základní potřeby a dovolit svobodný projev a přístup k informacím?
až na to poslední stát nic z toho svobodný a zdravý stát dělat nemá! stát nedává práci, nezajišťuje bydlení a neuspokojuje základní potřeby!!! práci dává zaměstnavatel, bydlení si každý zajišťuje sám, ať podnájmem či koupí a základní potřeby zrovna tak, stát má jen stanovit minimální pravidla a dohlédnout na jejich dodržování
červenec 8, 2009 na 10:56 dop.
To je jen tvůj osobní názor, to ovšem neznamená že máš pravdu!
červenec 9, 2009 na 10:03 dop.
to je možné, ale čekal bych tedy nějaký protiargument, proč by stát měl lidem dávat práci a zajišťovat bydlení, chceš tedy centrálně plánované hospodářství jako za komunismu?